Kontakt z doradcą

Produkt dnia
Cocoon biały - Fotel wiszący
Cocoon biały - Fotel wiszący
1 990,00 zł 1 592,00 zł 1 617,89 zł 1 294,31 zł
szt.
Fotel Prop PU - wiele wybarwień
Fotel Prop PU - wiele wybarwień
959,00 zł 863,10 zł 779,67 zł 701,71 zł
szt.
Krzesło K-201 czarne
Krzesło K-201 czarne
199,00 zł 161,79 zł
szt.
Szafa dwudrzwiowa Horses Graphite
Szafa dwudrzwiowa Horses Graphite
2 199,00 zł 2 089,05 zł 1 787,80 zł 1 698,41 zł
szt.
Fotel Wau biało-czarny
Fotel Wau biało-czarny
1 799,00 zł 1 462,60 zł
szt.
Fotel T50 czarny - wiele wybarwień
Fotel T50 czarny - wiele wybarwień
1 939,00 zł 1 576,42 zł
szt.
Cezar brąz - Komplet mebli ogrodowych
Cezar brąz - Komplet mebli ogrodowych
10 590,00 zł 10 166,40 zł 8 609,76 zł 8 265,37 zł
szt.
Stół Dablin basic dębowo-biały 160cm x 90cm
Stół Dablin basic dębowo-biały 160cm x 90cm
2 699,00 zł 2 375,12 zł 2 194,31 zł 1 930,99 zł
szt.
Szafa dwudrzwiowa Clariss czarna
Szafa dwudrzwiowa Clariss czarna
3 795,00 zł 3 036,00 zł 3 085,37 zł 2 468,29 zł
szt.
Szafa trzydrzwiowa Calmo biała
Szafa trzydrzwiowa Calmo biała
2 359,00 zł 2 109,00 zł 1 917,89 zł 1 714,63 zł
szt.
Promocje
Szuflada z opcją spania LiMO 100cm x 200cm grafitowa
Szuflada z opcją spania LiMO 100cm x 200cm grafitowa
1 078,00 zł 862,40 zł 876,42 zł 701,14 zł
szt.
SiMPLE Light Line 3 - wiele wybarwień - Zestaw mebli
SiMPLE Light Line 3 - wiele wybarwień - Zestaw mebli
10 527,00 zł 8 421,60 zł 8 558,54 zł 6 846,83 zł
szt.
Stolik nocny First - wiele wybarwień
Stolik nocny First - wiele wybarwień
660,00 zł 528,00 zł 536,59 zł 429,27 zł
szt.
Fotel Sprint czarny
Fotel Sprint czarny
594,00 zł 552,42 zł 482,93 zł 449,12 zł
szt.
Air jasnoszary beż - Element kończący prawy
Air jasnoszary beż - Element kończący prawy
3 455,00 zł 3 351,35 zł 2 808,94 zł 2 724,67 zł
szt.
Krzesło Iso NOV - wiele wybarwień
Krzesło Iso NOV - wiele wybarwień
109,00 zł 98,10 zł 88,62 zł 79,76 zł
szt.
Skrzynia na zabawki Yuppi Graphite
Skrzynia na zabawki Yuppi Graphite
529,00 zł 502,55 zł 430,08 zł 408,58 zł
szt.
Komoda wysoka Frame Light Line dębowo-zielona
Komoda wysoka Frame Light Line dębowo-zielona
1 276,00 zł 1 020,80 zł 1 037,40 zł 829,92 zł
szt.
Stolik NOi czarno-dębowy 70cm x 70cm
Stolik NOi czarno-dębowy 70cm x 70cm
1 569,00 zł 1 380,72 zł 1 275,61 zł 1 122,54 zł
szt.
Fotel Profit B szary
Fotel Profit B szary
691,00 zł 642,63 zł 561,79 zł 522,46 zł
szt.

 

Witam w naszym sklepie! Chętnie Ci pomogę, jeśli tylko zadasz mi pytanie :) Napisz do nas... Wyślij

 

 

Koszt dostawy jest widoczny po dodaniu produktu do koszyka.

Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 601892200.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: lucyna@wiklik.pl lub telefonicznie: +48 601892200. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.  W przypadku, w którym określasz jakiekolwiek parametry produktu lub produkt ten jest specjalnie dla Ciebie zamawiany, nie jest możliwy jego zwrot!

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl