Kontakt z doradcą

Produkt dnia
Fotel Prop - wiele wybarwień
Fotel Prop - wiele wybarwień
1 189,00 zł 951,20 zł 966,67 zł 773,33 zł
szt.
Krzesło K-201 czarne
Krzesło K-201 czarne
199,00 zł 161,79 zł
szt.
Szafa dwudrzwiowa Horses Graphite
Szafa dwudrzwiowa Horses Graphite
2 199,00 zł 1 935,12 zł 1 787,80 zł 1 573,27 zł
szt.
Fotel Wau biało-czarny
Fotel Wau biało-czarny
1 729,00 zł 1 405,69 zł
szt.
Fotel T50 czarny - wiele wybarwień
Fotel T50 czarny - wiele wybarwień
1 939,00 zł 1 576,42 zł
szt.
Cezar brąz - Komplet mebli ogrodowych
Cezar brąz - Komplet mebli ogrodowych
10 590,00 zł 10 166,40 zł 8 609,76 zł 8 265,37 zł
szt.
Stół Dablin basic dębowo-biały 160cm x 90cm
Stół Dablin basic dębowo-biały 160cm x 90cm
2 699,00 zł 2 375,12 zł 2 194,31 zł 1 930,99 zł
szt.
Szafa dwudrzwiowa Clariss czarna
Szafa dwudrzwiowa Clariss czarna
3 795,00 zł 3 225,75 zł 3 085,37 zł 2 622,56 zł
szt.
Szafa trzydrzwiowa Calmo biała
Szafa trzydrzwiowa Calmo biała
2 359,00 zł 2 109,00 zł 1 917,89 zł 1 714,63 zł
szt.
Komoda Modern V - wiele wybarwień
Komoda Modern V - wiele wybarwień
1 472,00 zł 1 196,75 zł
szt.
Promocje
Biurko z kontenerkiem Frame Light Line grafitowo-niebieskie
Biurko z kontenerkiem Frame Light Line grafitowo-niebieskie
1 474,00 zł 1 252,90 zł 1 198,37 zł 1 018,62 zł
szt.
Łóżko First Light Line 160cm x 200cm zielone
Łóżko First Light Line 160cm x 200cm zielone
2 574,00 zł 2 187,90 zł 2 092,68 zł 1 778,78 zł
szt.
Stół Dream 160cm x 90cm
Stół Dream 160cm x 90cm
1 649,00 zł 1 451,12 zł 1 340,65 zł 1 179,77 zł
szt.
Komoda trzyszufladowa Beep grafitowo-różowa
Komoda trzyszufladowa Beep grafitowo-różowa
1 254,00 zł 1 065,90 zł 1 019,51 zł 866,59 zł
szt.
Szafa trzydrzwiowa First Light Line różowa
Szafa trzydrzwiowa First Light Line różowa
2 464,00 zł 2 094,40 zł 2 003,25 zł 1 702,76 zł
szt.
Fotel 02/08/B - wiele wybarwień
Fotel 02/08/B - wiele wybarwień
420,00 zł 390,00 zł 341,46 zł 317,07 zł
szt.
Szafa dwudrzwiowa z półkami First Light Line zielona
Szafa dwudrzwiowa z półkami First Light Line zielona
2 662,00 zł 2 262,70 zł 2 164,23 zł 1 839,59 zł
szt.
Komoda Retro
Komoda Retro
960,00 zł 902,40 zł 780,49 zł 733,66 zł
szt.
Szafa dwudrzwiowa Beep dębowo-niebieska
Szafa dwudrzwiowa Beep dębowo-niebieska
2 420,00 zł 2 057,00 zł 1 967,48 zł 1 672,36 zł
szt.
Szafa dwudrzwiowa Allpin biała
Szafa dwudrzwiowa Allpin biała
1 180,00 zł 1 109,20 zł 959,35 zł 901,79 zł
szt.

 

Witam w naszym sklepie! Chętnie Ci pomogę, jeśli tylko zadasz mi pytanie :) Napisz do nas... Wyślij

 

 

Koszt dostawy jest widoczny po dodaniu produktu do koszyka.

Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 601892200.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: lucyna@wiklik.pl lub telefonicznie: +48 601892200. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.  W przypadku, w którym określasz jakiekolwiek parametry produktu lub produkt ten jest specjalnie dla Ciebie zamawiany, nie jest możliwy jego zwrot!

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl