

- Meble ogrodowe(786)
- Grille, wędzarnie i paleniska ogrodowe(104)
- Zabawki ogrodowe(169)
- Pojazdy dziecięce(371)
- Rowery dziecięce(12)
- Pokój dziecięcy i młodzieżowy(991)
- Kuchnia i jadalnia(351)
- Sypialnia(574)
- Biuro(625)
- Przedpokój(33)
- Salon(123)
- Meble rattanowe(7)
- Meble sosnowe(199)
- Producenci(3647)
Nowości
Promocje


980,00 zł
796,75 zł

2 399,00 zł
1 950,41 zł

1 571,90 zł
1 277,97 zł

174,00 zł
141,46 zł

1 451,12 zł
Cena regularna:
1 649,00 zł
1 179,77 zł
Cena regularna:
1 340,65 zł

1 530,00 zł
Cena regularna:
1 590,00 zł
1 243,90 zł
Cena regularna:
1 292,68 zł

2 249,00 zł
1 828,46 zł

459,00 zł
373,17 zł

2 559,48 zł
2 080,88 zł

1 530,00 zł
Cena regularna:
1 590,00 zł
1 243,90 zł
Cena regularna:
1 292,68 zł


5 776,62 zł
Cena regularna:
6 717,00 zł
4 696,44 zł
Cena regularna:
5 460,98 zł

9 680,50 zł
Cena regularna:
10 190,00 zł
7 870,33 zł
Cena regularna:
8 284,55 zł

5 478,32 zł
Cena regularna:
5 828,00 zł
4 453,92 zł
Cena regularna:
4 738,21 zł

1 434,50 zł
Cena regularna:
1 510,00 zł
1 166,26 zł
Cena regularna:
1 227,64 zł

967,12 zł
Cena regularna:
1 099,00 zł
786,28 zł
Cena regularna:
893,50 zł

3 611,14 zł
Cena regularna:
4 199,00 zł
2 935,89 zł
Cena regularna:
3 413,82 zł

13 290,50 zł
Cena regularna:
13 990,00 zł
10 805,28 zł
Cena regularna:
11 373,98 zł

1 292,72 zł
Cena regularna:
1 469,00 zł
1 050,99 zł
Cena regularna:
1 194,31 zł

218,75 zł
Cena regularna:
250,00 zł
177,85 zł
Cena regularna:
203,25 zł

1 142,94 zł
Cena regularna:
1 329,00 zł
929,22 zł
Cena regularna:
1 080,49 zł
SZUKASZ ZESTAWU MEBLI?
ZADZWOŃ LUB NAPISZ NA CZACIE,
A MY PRZYGOTUJEMY SPECJALNIE
DLA CIEBIE WYJĄTKOWĄ OFERTĘ!

Gwarancja i serwis
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 601892200.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: lucyna@wiklik.pl lub telefonicznie: +48 601892200. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. W przypadku, w którym określasz jakiekolwiek parametry produktu lub produkt ten jest specjalnie dla Ciebie zamawiany, nie jest możliwy jego zwrot!
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Prześlij do nas informację o chęci skorzystania z prawa do zwrotu.
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.