- Meble ogrodowe(757)
- Grille, wędzarnie i paleniska ogrodowe(103)
- Zabawki ogrodowe(101)
- Pojazdy dziecięce(394)
- Rowery dziecięce(16)
- Pokój dziecięcy i młodzieżowy(618)
- Kuchnia i jadalnia(318)
- Sypialnia(598)
- Biuro(581)
- Przedpokój(21)
- Salon(99)
- Meble rattanowe(5)
- Meble sosnowe(198)
- Producenci(3085)
- Nowości
- Promocje
980,00 zł
796,75 zł
2 199,00 zł
Cena regularna:
2 399,00 zł
1 787,80 zł
Cena regularna:
1 950,41 zł
1 493,31 zł
Cena regularna:
1 571,90 zł
1 214,07 zł
Cena regularna:
1 277,97 zł
156,00 zł
126,83 zł
1 590,00 zł
1 292,68 zł
2 249,00 zł
1 828,46 zł
489,00 zł
397,56 zł
2 559,48 zł
2 080,88 zł
1 590,00 zł
1 292,68 zł
2 804,15 zł
Cena regularna:
3 299,00 zł
2 279,80 zł
Cena regularna:
2 682,11 zł
2 570,00 zł
Cena regularna:
2 680,00 zł
2 089,43 zł
Cena regularna:
2 178,86 zł
306,90 zł
Cena regularna:
326,00 zł
249,51 zł
Cena regularna:
265,04 zł
1 993,00 zł
Cena regularna:
2 103,00 zł
1 845,37 zł
Cena regularna:
1 947,22 zł
1 190,00 zł
Cena regularna:
1 290,00 zł
1 101,85 zł
Cena regularna:
1 194,44 zł
827,00 zł
Cena regularna:
907,00 zł
765,74 zł
Cena regularna:
839,81 zł
1 169,00 zł
Cena regularna:
1 350,00 zł
950,41 zł
Cena regularna:
1 097,56 zł
2 637,00 zł
Cena regularna:
2 747,00 zł
2 143,90 zł
Cena regularna:
2 233,33 zł
18 040,50 zł
Cena regularna:
18 990,00 zł
14 667,07 zł
Cena regularna:
15 439,02 zł
902,00 zł
Cena regularna:
1 002,00 zł
835,19 zł
Cena regularna:
927,78 zł
2 500,00 zł
Cena regularna:
2 950,00 zł
2 032,52 zł
Cena regularna:
2 398,37 zł
SZUKASZ ZESTAWU MEBLI?
ZADZWOŃ LUB NAPISZ NA CZACIE,
A MY PRZYGOTUJEMY SPECJALNIE
DLA CIEBIE WYJĄTKOWĄ OFERTĘ!
Gwarancja i serwis
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 601892200.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: lucyna@wiklik.pl lub telefonicznie: +48 601892200. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. W przypadku, w którym określasz jakiekolwiek parametry produktu lub produkt ten jest specjalnie dla Ciebie zamawiany, nie jest możliwy jego zwrot!
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Prześlij do nas informację o chęci skorzystania z prawa do zwrotu.
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.