Kontakt z doradcą

Produkt dnia
Fotel Spectrum HB Net - wiele wybarwień
Fotel Spectrum HB Net - wiele wybarwień
980,00 zł 910,00 zł 796,75 zł 739,84 zł
Cocoon biały - Fotel wiszący
Cocoon biały - Fotel wiszący
2 399,00 zł 1 650,00 zł 1 950,41 zł 1 341,46 zł
szt.
Fotel Prop - wiele wybarwień
Fotel Prop - wiele wybarwień
1 571,90 zł 1 277,97 zł
szt.
Krzesło K-201 czarne
Krzesło K-201 czarne
199,00 zł 161,79 zł
szt.
Szafa dwudrzwiowa Horses Graphite
Szafa dwudrzwiowa Horses Graphite
1 649,00 zł 1 451,12 zł 1 340,65 zł 1 179,77 zł
szt.
Elena beż - Parasol 400cm x 300cm
Elena beż - Parasol 400cm x 300cm
1 590,00 zł 1 530,00 zł 1 292,68 zł 1 243,90 zł
szt.
Fotel Wau biało-czarny
Fotel Wau biało-czarny
2 349,00 zł 2 179,00 zł 1 909,76 zł 1 771,54 zł
szt.
Krzesło Setina czarne
Krzesło Setina czarne
499,00 zł 405,69 zł
Fotel T50 czarny - wiele wybarwień
Fotel T50 czarny - wiele wybarwień
2 559,48 zł 2 080,88 zł
szt.
Elena szary grafit - Parasol 400cm x 300cm
Elena szary grafit - Parasol 400cm x 300cm
1 590,00 zł 1 530,00 zł 1 292,68 zł 1 243,90 zł
szt.
Promocje
Komoda Modern IV - wiele wybarwień
Komoda Modern IV - wiele wybarwień
1 264,00 zł 1 213,44 zł 1 027,64 zł 986,54 zł
szt.
Fotel Tune - wiele wybarwień
Fotel Tune - wiele wybarwień
1 579,00 zł 1 279,00 zł 1 283,74 zł 1 039,84 zł
szt.
Łóżko Florencja 160cm x 200cm - wiele wybarwień
Łóżko Florencja 160cm x 200cm - wiele wybarwień
1 711,00 zł 1 642,56 zł 1 391,06 zł 1 335,41 zł
szt.
Hevea Materac Fitness Bio Lateks 160cm x 200cm
Hevea Materac Fitness Bio Lateks 160cm x 200cm
2 680,00 zł 2 546,00 zł 2 178,86 zł 2 069,92 zł
szt.
Szafa Classic 150cm z lustrem - wiele wybarwień
Szafa Classic 150cm z lustrem - wiele wybarwień
3 635,00 zł 3 489,60 zł 2 955,28 zł 2 837,07 zł
szt.
Posejdon jasny szary - Komplet mebli ogrodowych
Posejdon jasny szary - Komplet mebli ogrodowych
9 790,00 zł 9 496,30 zł 7 959,35 zł 7 720,57 zł
szt.
Bali jasny szary - Leżak
Bali jasny szary - Leżak
1 190,00 zł 1 130,00 zł 967,48 zł 918,70 zł
Posejdon grafitowo-szary brąz - Komplet mebli ogrodowych
Posejdon grafitowo-szary brąz - Komplet mebli ogrodowych
9 790,00 zł 9 496,30 zł 7 959,35 zł 7 720,57 zł
szt.
Fotel Wau biały - mango
Fotel Wau biały - mango
2 349,00 zł 2 179,00 zł 1 909,76 zł 1 771,54 zł
szt.
Breeze mięta - Krzesło
Breeze mięta - Krzesło
1 150,00 zł 1 035,00 zł 934,96 zł 841,46 zł
szt.

 

Chętnie odpowiem na pytanie

 

 

SZUKASZ ZESTAWU MEBLI?

ZADZWOŃ LUB NAPISZ NA CZACIE,

A MY PRZYGOTUJEMY SPECJALNIE

DLA CIEBIE WYJĄTKOWĄ OFERTĘ!

Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 601892200.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: lucyna@wiklik.pl lub telefonicznie: +48 601892200. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. W przypadku, w którym określasz jakiekolwiek parametry produktu lub produkt ten jest specjalnie dla Ciebie zamawiany, nie jest możliwy jego zwrot!

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Prześlij do nas informację o chęci skorzystania z prawa do zwrotu.
  2. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl