
SZUKASZ ZESTAWU MEBLI?
ZADZWOŃ LUB NAPISZ NA CZACIE,
A MY PRZYGOTUJEMY SPECJALNIE
DLA CIEBIE WYJĄTKOWĄ OFERTĘ!
Fotel Matrix 2 biało-czarny
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
HALMAR - modne i praktyczne meble w rozsądnej cenie
Ponadczasowe, sprawdzające się podczas użytkowania i modne meble to marzenie, które ciężko zrealizować. Meble marki HALMAR próbują zbliżyć się do ideału. Wyróżniające się designem i praktycznością bryły mogą odmienić Twoje otoczenie i sprawić, że będzie ono znakomicie odpowiadać potrzebom wszystkich domowników przez wiele lat.
Właściwości fotela:
- mechanizm odchylania typu podstawowego;
- podstawa wykonana z chromowanej stali;
- siedzisko wykonane z wysokiej jakości tkaniny materiałowej w kolorze czarnym;
- oparcie wykonane z wysokiej jakości tkaniny materiałowej w kolorze czarnym;
- nowoczesne wzornictwo;
- solidna i stabilna konstrukcja zapewnia wysoki komfort i długotrwałe użytkowanie.
Regulacja fotela:
- wysokość siedziska.
Jak dbać o mebel?
Przecieraj go wilgotną szmatką z łagodnym środkiem myjącym.
Uwaga
Do mebla dołączona jest szczegółowa instrukcja oraz wyposażenie niezbędne do jego montażu.
Mechanizm podstawowy
Mechanizm, który daje możliwość zmiany wysokości siedziska. Mechanizm ten szczególnie polecany jest osobom spędzającym krótki czas w pozycji siedzącej, zwłaszcza przed monitorem. Sterowanie mechanizmem odbywa się za pomocą:
- dźwigni połączonej z podnośnikiem pneumatycznym, która umożliwia opuszczanie i podnoszenie siedziska.
Dane techniczne
Masa | 8kg |
Długość okresu gwarancyjnego | 2 lata |
Rodzaj mechanizmu | Podstawowy |
Rodzaj podstawy | Chromowana |
Wysokość całkowita | 92 - 104cm |
Wysokość siedziska | 57 - 69cm |
Szerokość siedziska | 48cm |
Głębokość siedziska | 53cm |
Wysokość podłokietników od siedziska | - |
Szerokość rozstawu podłokietników | - |
Wysokość oparcia | 36cm |
Szerokość oparcia | 48cm |
Regulacja podłokietników | Nie |
Miękkie nakładki podłokietników | Nie |
Maksymalne obciążenie | 80kg |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.