SZUKASZ ZESTAWU MEBLI?
ZADZWOŃ LUB NAPISZ NA CZACIE,
A MY PRZYGOTUJEMY SPECJALNIE
DLA CIEBIE WYJĄTKOWĄ OFERTĘ!
Szafa trzydrzwiowa Miloo szampańska
Cena regularna:
3 349,00 zł
Cena regularna:
2 722,76 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Kolekcja Miloo biała lub szampańska
Miloo to ryflowane fronty, które dodają charakteru i wyjątkowości, delikatnie zaokrąglone narożniki gwarantują bezpieczeństwo maluchów, drewniane bukowe nóżki nadają lekkości i finezji. Kolekcja dostępna w dwóch kolorach – tradycyjnym białym kolorze szampańskim, który zdobywa coraz szersze grono zwolenników, szczególnie na rynkach wyznaczających trendy w meblach dla dzieci – Holandii oraz Belgii. Charakterystyczną bryłą w tej kolekcji jest niski regał, dedykowany pod niskie ściany kolankowe, które dominują w polskim budownictwie. Z jednej strony regał posiada półki na książki, z drugiej półki na drobne zabawki – figurki, autka itd.
Główne zalety szafy
Bardzo pojemna szafa trzydrzwiowa z kolekcji Miloo posiada systemem cichego zamykania wysokiej jakości. W jej wnętrzu znajdują się dwie przegrody pionowe. W skład szafy wchodzą standardowo aż trzy półki oraz drążek do wieszania ubrań przez szerokość oraz trzy półki przez szerokość jednych drzwi. Szafa posiada dwie pojemne szuflady wyposażone w wysokiej jakości prowadnice zapewniające ciche zamykanie i funkcję automatycznego domykania. Część szafy z małą szufladą może zostać zamontowana zarówno z lewej, jak i z prawej strony mebla. Pasuje on zarówno do pokoiku chłopca, jak i dziewczynki.
Materiały
Mebel wykonany jest z płyty MDF, nóżki z litego drewna bukowego, a jego elementy wewnętrzne z płyty laminowanej. Dodatkowo został pomalowany ekologicznymi farbami wodnymi, dzięki czemu zapewniono mu prawidłowy proces oddychania oraz wyeliminowano czynnik mogący powodować u dzieci alergie.
Jak dbać o mebel?
Przecieraj go wilgotną szmatką z łagodnym środkiem myjącym.
Uwaga
Do mebla dołączona jest szczegółowa instrukcja oraz wyposażenie niezbędne do jego montażu.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.